Reklamační řád

 

Tento reklamační řád se vztahuje výhradně a pouze na publikace, objednané přímo v tomto internetovém obchodě. Neplatí tedy na publikace zakoupené v knihkupectví ("kamenném obchodě"), či v jiných internetových obchodech nebo klasických prodejnách jiných obchodních partnerů.

 

 

2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

2.1 Důvod reklamace

Poškozená zásilka: Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předávání pracovníkem České pošty, přepravní služby PPL nebo na výdejním místě Uloženka, doporučujeme zásilku nepřebírat a informovat nás o této skutečnosti telefonicky či e-mailem, abychom ji pro Vás mohli opětovně vyexpedovat.

Poškozené zboží: Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, neprodleně informujte náš zákaznický servis, a to telefonicky, e-mailem či poštou. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo objednávky nebo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který je níže ke stažení.

Chybně dodané zboží: Pokud zjistíte, že nebyla dodána část zboží nebo došlo k chybné expedici (na faktuře je uvedena správná kniha, ale v zásilce byla doručena jiná), stačí tento požadavek sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně a chybějící doplněk či správnou knihu zdarma co nejdříve zašleme. Při komunikaci vždy uveďte číslo objednávky nebo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení zde.

 

2.2 Postup pro vyřízení reklamace

  1. Pro reklamaci zašlete vyplněný reklamační formulář (ke stažení zde) na e-mail paradise@czMEDIA.eu nebo písemně na adresu Mgr. Petr Velfel, Paradise Studio, tř. Edvarda Beneše 1562/8, 500 12 Hradec Králové 12, případně nás kontaktujte na telefonu 603 478 763.
  2. Zboží zašlete zpět na kontaktní adresu, přiložte k ní kopii faktury a tento řádně vyplněný reklamační formulář, který je ke stažení  zde.
  3. Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které vznikly při řešení reklamace (doprava zboží zpět na sklad), zašlete prosím dodatečně na email paradise@czMEDIA.eu kopii podacího lístku. Bez tohoto kroku nemůže být náhrada nákladů za poštovné ze strany dodavatele nahrazena.

Tento reklamační řád se vztahuje pouze na publikace objednané přímo v internetovém obchodě www.infoBYDLENI.cz, tedy nikoli na publikace zakoupené v knihkupectví, či v internetových obchodech jiných provozovatelů.

 

2.3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou v případě sporu na přijatelném kompromisu, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne spotřebitel na internetových stránkách www.coi.cz .

 

Kontaktní adresa pro vrácení zásilek:

Mgr. Petr Velfel, Paradise Studio, tř. Edvarda Beneše 1562/8, 500 12 Hradec Králové 12

 

V případě nejasností nás můžete kontaktovat:

1) e-mailemparadise@czMEDIA.eu

2) telefonicky: 603 478 763

3) písemně na adrese: Mgr. Petr Velfel, Paradise Studio, tř. Edvarda Beneše 1562/8, 500 12 Hradec Králové 12

 

3. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Veškeré osobní údaje nám svěřené jsou důvěrné a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje jsou určeny jen a výhradně pro fakturaci a obchodní styk prodejce se zákazníkem.